4 Kasım 2011 Cuma

Sapka


Genelde Utaristan'a boyle seyler yazmam ama bu sefer icimden geldi...

Albumlerim ile ilgili planlarimi yapiyordum. Kendim icin bir konsept yaratmak istedim. 
Bu konsept tamamen Sapka'larim ile ilgili olacak. Dunyada sapka ile muzik yapan binlerce muzisyen vardir eminim. Belki de omru boyunca sapka ile gezenler bile vardir. Ama benim icin Sapka'lar farkli onemler tasiyor. Kendi logomda bile ici piyano tusu olan bir Sapka  dusunmuyor degilim. Omrum boyunca yapacagim butun albumlerimde su formati kullanmaya karar verdim; On kapaginda mikrofon standi usunte konmus olan bir Sapka! Tugla duvarlar, guzel bir spot isigi ve renkler... Ilk Sapka'm, ikinci, ucuncu, dorduncu... Yasadigim o son noktaya kadar... 

Her bir Sapka bana hayati ogretenler, kendimi kesfetmeme sebep olanlar, kaldirdigimda altindan cikanlar, bana muzigi yaratanlar olacak. Onlarin da kendi Sapkalari eminim ki vardir ama giyilenlerden degildir herhalde!


Herkesin boyle Sapkalari olmasi dilegiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder