23 Ağustos 2010 Pazartesi

Orada oldugunu biliyorum


Orada oldugunu biliyorum,
Hep arkamda,
Golgemden bile daha yakin,
Gorus alanimda olmayan bir yakinlik,

Orada oldugunu biliyorum,
Bilmedigim zamanlar bile biliyorum...
Gerceginden daha hayal olan,
Bir varliktir o!

Orada oldugunu biliyorum,
Hic buralara ugramasan bile,
Hep buradasin,
Hatta zaman dursa bile...

Orada oldugunu biliyorum,
Cunku ben de oradayim aslinda...
Yazmasam da , gormesem de , konusamasam da, cizemesem de...
Dokunamasam dahi biliyorum.

Orada oldugunu biliyorum,
Sensin cunku o,
O da sen,
Peki ben neyim?

Orada oldugunu biliyorum,
Ama daha once bilmiyordum.
Bilmediklerimi ogreniyorum seninle,
Kendimi kesfediyorum.

Orada oldugunu biliyorum,
Simdi daha baska,
Dun farkliydi sanki,
Peki yarin?

Orada oldugunu biliyorum,
Evrenin bir diger ucunda olsan bile,
Yasamanin verdigi o tadi,
Biliyorum...

Orada oldugunu biliyorum,
Biliyorum cunku bilmemi isterdin,
Istediler, istiyorlar, isteyecekler,
Istiyorum...

Orada oldugunu biliyorum,
Bilgeligi goruyorum sende,
Sanati , sarabi, savasi -
ve aski...

Orada oldugunu biliyorum,
Cunku sende, bende olan birsey var,
Ben onu buldum,
Ve hic birakmayacagim...

Orada oldugunu biliyorum,
Bana kendimden daha yakin,
Neruda bile tarif edemedi o yakinligi.
Ben nasil ederim?

Orada oldugunu biliyorum,
Orada olacagimizi da biliyorum,
Olmustuk aslinda ama yine de,
Orada olmaliyiz, orada ...


*Hep soguk olan yastigim sicacik olmustu o yaz...

2 yorum: