29 Ağustos 2010 Pazar

Silgi


Göz yaşlarımı siler gibi
Beni de siler...
O beyaz mendil,
O bir silgiydi aslında.
Günü geldiğinde kullanmak için yollanmış olan.

Silgiyi kullanmak aşağılarda dolanmayı gerektirir.
Suyun üstüne her çıktığında boğulur çünkü.
Sanki deniz kızı ve insan gibiler...
Derinlik iki yaşamda da farklıdır.
Birisi okyanusun dibinde, öteki göklerde.

Boğuluyorum Küba'nın mavi gecelerinde,
Boğuluyorum gökyüzündeki martılarla uçarken,
Boğuluyorum her uyanışımda, katılıyorum...
Boğuluyorum her attığın adımda, atmadığında,
Boğuluyorum gözlere baktığımda...

Yardıma ihtiyacım var
Yeniden nefes alabilmek için!
Ben bilemedim onu,
Yapamadım onu.
Silemedim...

*Ikinci buyuk goz yasimdi o benim. Dedemden sonra... O gun, yasadiklarini yasatti bana ve ustundeki o kiyafetine uyumlu bir yuzuk ise ben de kaldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder