11 Ekim 2011 Salı

T




Yesil: Ben hep yesilde kaldim zaten. En cok kullandigim o oldu.  Sanatsal bir hat... Her yere baglanir. Butun diger renklerin anasi gibidir. Alisveris ve guzel yemekleri de cabasi... Cogu veda da bu hatin yakinlarinda olur.

Mavi: Pek kullanmadim ama okyanusa yaklasip karsidaki kitalari gorebileceginiz yerlere sizi goturur. Rengi gibi denize dogru gider adeta ya da gokyuzune gonderir kimilerini.

Kirmizi: Bana hep yolculuklari hatirlatir... Her gidisimi, her gelisimi... Zamanin hizli gectigi tek hattir benim icin. Duragin sonu kafanizi karistirir cunku ikiye ayrilir, ayni 2 farkli sonu olan romanlar ve filmler gibi.

Turuncu: Cok guzeldi... Ayni o portakal gibi.

Gri: Hic kullanmadim kismet olmadi. Cemberinde gul bile oyamadim.

Mor: Cok uzaklara gider... Dunya gelirinin %80'ine sahip olan insanlarin bir kismi bu hattin son duraklarina yakin otururlar.

Siyah:  Yurudugun kadar dusunursun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder