14 Aralık 2012 Cuma

Olmayan Sir

Evet~evet,
Kendim icin olmayandi o.
Zaten pek kimse de bilmez beni,
Sormazlar o kadar.
Biz neler atlattik, kaybettik ...
Korumaya calismaktir kendimizi, butun o emekler, siginak duvarlari!
Dis etkenler yikici, urkutucu ve soguk.
Tanidiginizdan degil ,
Tanimadiginizdandir uzerimdeki sozler ve gozler!
Ben dil doksem ne yazar?
Kitap yazsam, kim okur?

Dertleri pek paylasmadan gomenlerdenim.
Geri kazdigimda bulamadigim, kayip olanlardan.
Kimine gore cocuk oyuncagi,
Kimine gore cekilmez bir dunya.

Simdi ise,
Sizden bir anlayis beklemiyorum.
Bekleseydim,  yasatamazdim ziyaret ettigim bu mahfasi...
Boyle olsun bu seferlik!
Bize boyle verilmis bu sahne.
Agir darbeleri gordukce guclendi bu gulle.
Bundan daha fazlasinda ortaya cikacak olan;
Beyaz cuce,
Sonrasinda ise kara delik...

Yakin olmakta uzak olmak kadar zor.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder