10 Mart 2011 Perşembe

Dunyali isleri bunlar...

Bana yapmam gereken bir sey oldugunu vurgulatmayin...
Olmayan bir sey icin olmus veya varmis gibi gostermeyin...
Gecen zamanin degerini baska lutuflara dayatmayin...
Aklinizdakini dolayli yoldan soylemeyin, sadece gercekten ne oldugunu bilin...
Beni anlamaya calismayin...
Kendinizi kandiracak gerceklikler ile yuzlesmeyin ve beni de kendi dogrulariniz ile kandirmayin...
Bazi seyleri aramayin cunku yoktur...
Beni kendiniz gibi yapmaya calismayin...
Istediklerinizi olmayan duzenin icinde duzenliymis gibi gosterip, uygulmaya koymayin...
Size destek veya kostek olmami istemeyin...
Yasamin mucizesini baska seylere baglamayin...
Ben olmadan beni dusunmeyin...
Bir seyin olmasi icin beklemeyin, sadece yapin...
Beni tanimayin, sadece ben oldugumu bilin...
Zihninizdeki egolar icin beni kullanmayin...
Yarattiklarinizi yok etmemi istemeyin benden...
Sizi takip etmemi istemeyin...
Burada ne yaptigimi bana sormayin...
Bilmediklerinizi bildiginizi bana soylemeyin...
Beni ayirmayin...

Sadece benim de burada oludugmu bilin...
Cunku ben dunyali degilim ben insanim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder